老公送的sticky =)


新买的电话 sony erricson xperia arc s


一年级美术课做喜羊羊面具 太可爱了


a smile is an inexpensive way to improve your looks.


最近完全没有在update
因为没有发生特别的事情
生活依旧是做工教补习
偶尔喝茶拍拖
没有读书的日子就是这样过的...



i dont really enjoy my life now
no target no aim no motivation
miss my school life =(


next thursday 3/5/2012
laoma bday =)
but i have an interview of dietetics course at usm kelantan...
damn far away from jb
need to take flight somemore....
it is the first time i take flight...
i scare, no confident.........



thx my babe accompany me to go there...
谢谢你的付出
我知道了差别
还是男朋友对我最好 ❤ 感动 =)


可能是你比他更好
也可能是他们不比他们好



朋友
好像潮流
一阵一阵的


前两年,你可能是混在这一群
现在,你可能混着另外一群
以后,我不知道会和谁混在一起


未来就好像未知数


小学生真的很可爱
今天看他们一整群600+个学生一起很enjoy的唱歌
心里觉得很开心
如果全部都那么可爱那该有多好 =)
常常有想哭的冲动 
场面很感人
 
 

莉欣,最近每天和你朝夕相处
如果你要去新加坡读书
而我在这里,
要好久才见一次面
我真的会想你
会舍不得.....
你是我认识了那么久,就算不常联络却还是可以很好的朋友...
谢谢你的容忍 =)



真的很希望可以拿到dietetics
不管什么学校.....


想哭了 =(


 

Comments

  1. haiz , should buy from me,how much u buy and how many gb memory they give?

    ReplyDelete
  2. 8gb loh...
    RM 1130
    i tot u sell phone case only?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts