2011 first post =)

it is 2011
happy new year everyone =)
wish all my friends happy and healthy all the time...
no matter what...
i wont forget anyone of you
(touched after viewed video of 5SN by Andrew)
my pleasure to know all of you
so nice and friendly...
best wishes to u all in 2011 =)



the paragraphs below is about my outing with sis and apple two days ago...


哈哈
我驾车去ksl
跟妈妈说是去jusco
不然他肯定不给的
但是回到家跟他说了
他也没生气
哈哈  早该放心让我驾出去了


虽然进去的时候发生一点点事
很惊险地说
但是其他的,一路上都非常顺利
哈哈


逛了三四个小时
走到很累肚子饿
买士林鸡吃
第一次觉得那么好吃
哈哈


买了两件衣
妹买了手表和一件衣
苹果买了一件裙
大家都有收获 哈哈


有些事还真的是要看缘分
一直再联络
但是最后都没有见到
但是跟鬼子
一下子,没有联络
就这样巧遇了
哈哈~这就叫缘分 =)


我第一次自己驾车那么远
哈哈
很开心
宝贝下次我去载你 =)


我的第一个乘客是kaw
那时候驾他的车
第二个是莉欣
我在他回家
第三个就是apple了
哈哈
谁要做我的第四个乘客?嘻嘻


最后
大家在2011一切顺利
大家都考好成绩 =)
每个人都平安健康
开心过每一天~
还有一定要幸福❤



to my beloved siang
u must happy everyday
smile to me
adore me
i'll pray for u =)
我们要一直一直幸福
i <3 u babe

Comments

Popular Posts